Blogger Layouts

Friday, March 16, 2012

Kau Pergi .

Assalamualaikum , hye !

Pertama sekali , maaf kerana
lamaaaa dah tak update blog..
huhu~ amat busy >.<''
tengah final kann ..

 

Ditambah pula dengan keadaan
diri yang tak berapa nak sihat ..
Demam + sakit tekak + pening
kepala .. Dugaan time-time exam
ni .. sabar~ sabar .. huhu

 

Tidur tadi ni pon menggigil ..
adehh ~.~'' naseb baek jam
2.35 pagi , sekarang ni .. rasa
dah okay sikit :)

Okay , nak cite .. memandangkan
tadi tidur , then bila bangun je tengok
handset ada 2 miscall , siap ada mesej
lagi .. huhu >.<''
Mak miscall .. tapi bila nak call balik,
time tu dah pukul 11.00 malam ,
rasa macam mak dah tidur je .. hehe

 

Tak berapa lama kemudian , abang
pulak call .. menyampaikan berita
sedihh T.T
Kucing yang selalu datang saya ,
jap2 , letak gambar sikit ..

Dari bawah : gegurl , comel , tompok

haa~ yang 3 adik beradik ni ..
Salah seekor nya telah mati ..
uwaaaa :'( teramat sedihh ..
even kucing ni jiran saya punya ,
tapi mereka ni amat manjaaa sekali..

 

Kematian Tompok sebab kena 
gigit ular .. :( Kesiannya .. saya 
tak sempat nak jumpa dia ..
huhu~ sedih .. abang saya citer ,
adik beradik dia yang lain 
tengok je bila Tompok kena
tanam .. T.T dan ular yang jadi
pemangsa itu telah dibunuh dan
dibakar .. ular tu abang kata panjang ,
dalam sedepa .. (tak tahu lah , sedepa
adik saya atau sedepa abang saya .. hehe)

 

Takpelah ,mungkin dah masa 
nya dia pergi .. tapi ada nangis
sikit la tadi .. alaa , sikitttt je ..
huhu~ 

Orite , sampai sini sahaja ..
sampai jumpa lagi ..
Doakan saya berjaya dalam
exam kali ni ! :)

Papai~ Assalamualaikum ^.^

No comments: