Blogger Layouts

Monday, March 19, 2012

Untuk Adam Pula .

Assalamualaikum , hye ! ^.^
Alhamdulillah , selesai jugak
final exam saya untuk semester 4
Diploma UTHM :)

 

Keadaan tak berapa nak elok
masa dalam dewan tadi ..
batuk >.<''
Maaf ye kawan-kawan kalau
terganggu dengan kebatukkan saya..
huhu ~

 


Okay , kali ni nak post satu gambar ,
gambar yang takde tuju dekat
sesiapa , tetapi hanya untuk
muhasabah kita bersama .. :)


Saya ternampak ada group yang
post gambar ni .. jadi saya cilok
letak dekat blog .. hihi jangan
marah aw~ 

Seperti yang kita semua tahu ,
orang lelaki amaaaaat ambil berat
pasal aurat wanita .. Alhamdulillah
kerana sayang sangat kat kaum Hawa
ni.. hehe

Tapi kali ni , saya nak ingatkan 
jugak kepada kaum Adam sekalian ,
anda juga ada aurat yang perlu dijaga ..
Semoga kita sama-sama saling
ingat mengingatkan satu sama lain..
orite ? ;)

 

Okay , sampai sini sahaja ..
Sehingga kita jumpa lagi ,
papai~ Assalamualaikum ^.^

No comments: