Blogger Layouts

Monday, November 5, 2012

# 3 - Kucing

Assalamualaikum :)

Rasanya dah lama tak update pasal kucing~ huhu Jomm ! Kali ni kita layan lagi beberapa gambar si comel yang berbulu ni. hehe

Putih : Aaaaaa~
Oren : Dia ni dah kenapa ? -.-

Ada orang nak ambil gambar lah~
Say aaaaaaaa~ :D

Mama~ makanan kami dah siap?

Bulatnya mata dia. O.o

Sedapnya tidurr. Opss~ tutup sikit dengan ekor.
Malu =^.^=

Hai. Comel tak kami? :D

Hello~ Saya adalah Detektif Cat.
Ingin bantuan? Call lah 1-300-Friskies

Sumber : Dunia Kucing

Okay~ itu saja :) Semoga gambar kucing-kucing ini dapat mengurangkan stress anda ye ! hehe 

Sehingga jumpa lagi.

Assalamualaikum :)

13 comments:

adorable ked said...

kiutnyeeee semua!
geram pulak rasa.. hehe

doraemonsaja said...

comelnye . mcm dikyang dan diktam aku . hahah nama kucing aku tu

Nur Afrina said...

:adorable ked: hehe~tu la.rasa nak gigit2 je >.<

:doraemonsaja: haha~unik nama :D

Cik P.A. said...

comeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy100X semuaaa :)

eikyn grinxs said...

COMEL LAAA!!! (n_n)

C'Jai said...

heheeee..comey sangat tido terkangkang cam tu...semua pun comey laaaa...

Nur Afrina said...

:Cik P.A: amat! comel :)

:eikyn grinxs: hehe~ kan? :D

:C'Jai: ^.^ betul2.semua cute2

Muhammad Firdaus Bin Kamarudin said...

Aaaaaa ~ :D

Nur Afrina said...

:Firdaus: hehe~ :D

Badrina Ibtisam said...

Aw I love cats.. <3

Nur Afrina said...

:Badrina Ibtisam: yeah! me too dear :D

Akhelaken said...

weee.. cute byknye kucin comel (^.^)v

Nur Afrina said...

:Akhelaken: hehe~pilih2 mana suka :D