Blogger Layouts

Monday, November 14, 2011

Patience .


Assalamualaikum , hye ! ^_^
fuhh~ amacam? blog saya berubah lagi ..
follower dengan chatbox saya dah sekalikan,
then ada butang TOP kat belah kanan bawah uhh..
lepas tu header blog saya boleh gerak-gerak u knoww..
hehe~ bukan senang na buat >.<'' (walaupon copy
paste je) hihi :P ehem ! last semester saya amek
programming okay , so~ tahu la sikit-sikit cmne
na edit apa bagai even ada coding yang ta tahu pon
apa function dia.. bak kata lecturer, "kalau apa
yang awak ubah tu tak keluar/ta jadi ,maknanya
coding awak salah ..=.='' " huhu~ tapi takpe ,
slow-slow belajar .. kannn? ;)

opss~ lupa pulak .. gambar d atas menunjukkan
dua orang sedang berpelukkan .. AMARAN !
jika TAK HALAL sila jangan gatal-gatal na buat
cmtu.. pahamm?! hehe garang tak ? okay,abaikan
gambar tu ye kawan-kawan..sila tumpukan pada
ayat disebelahnya..saya malas na ulas panjang-panjang
sebab ayat dia tu dah memang on the straight laa kan..
huhu~ cumanya, one word , BERSABARLAH !
hee~ insyaAllah , jika anda tak gatal-gatal cam
gambar tu,selagi itu hubungan anda akan berkekalan..
AMIN~ :D


sampai jumpa lagi , papai ..
Assalamualaikum ^_^

No comments: