Blogger Layouts

Saturday, November 12, 2011

Kipas Lipas.

Assalamualaikum , hye kawan-kawan ! ^_^

selamat berhari sabtu .. :)
harini saya na share gambar .. gambar apa?
wuuuU~ gambar ni ..

woaahh ! apa tuuu ? =_='' menyeramkan ! huhu
tu namanyaa LIPAS kalau na glamernyaa
COCKROACH,CROTON-BUG atau
ROACH ..kenapa pagi-pagi na citer pasal
lipas? sebab lipas adalah salah satu serangga
yang PALING TIDAK disukai oleh orang
perempuan (majoritinyaa! termasuk saya)
haha~ geli kott ..mende uh merayap apa
bagai.. =,='' tapi sekarang okay sikit
sebab dah tahu shieldtox letak kat mana..
hehe..meh2~ na citer sikit nape
saya takut lipas ..citernya bermula begini,
pada suatu hari,di zaman kanak-kanak,
tatkala sedang maen belon sabun..
alaa,yang maen tiup-tiup dalam bekas
uh..jual satu singgit..na dijadikan cite,
sekali abes daa sabun tu..
so~ saya dengan bakat ala2 saintis
biologi profesional merancang utk membuat
bancuhan buih sabun tu sendiri..kreatifkannn?
*mata ke atas tangan kat bahu* hahaha~
sedang syok bancuh2 buih sabun tu,
tetibe kuar pulak lipas dari lubang
tempat keluar air dalam toilet uh..perghh!
pe lagi,huruhara,hirukpikuk,klangkabut laa saya
cuba menyelamatkan diri..dan tidak disangka2
telah TERPIJAK diulang TERPIJAK! 
encik lipas tersebut..ohh! tidakk~ >.<''
lepas tu terasa kaki uh melekit2 ..ewuuu~
dan semenjak tulah saya ta sukaaa lipas..
korang pulak? kenapa tak suka/takut atau
suka kat encik lipas? ce citer sikittt ;)

ohh,lupa na wish..
Happy Engagement Day kepada member,
Nur Farahi.. semoga ikatan anda kekal
hingga ke alam perkahwinan ! ^_^


orite,sampai sini je~ :D
papai~ Assalamualaikum..

No comments: