Blogger Layouts

Tuesday, November 29, 2011

Dugaan Datang Lagi .

Assalamualaikum , hye ! ^_^


wuu~ T.T mengapa menangis .. hal ini
demikian kerana , saya sedang demam ..
okay , DEMAM ~ :( 


Ya Allah , besar dugaanMu .. mungkin
ini masanya Allah bantu saya utk menghapuskan
dosa-dosa kecil saya .. Alhamdulillah .. :')

dalam pukul 10 tadi , habis je kelas ,
saya terus balik rumah .. cuaca memang amat -
amat - amat panass .. tapi takpe , na balik 
nye pasal , panas pon panas laa ..huhu

sampai rumah sewa , apa lagi laa kan ..
tido laa~ :) sebab kol 2 ada kelas lagi ,
kelas Statistik .. okay , set jam bangon 
kol 12.45 tengah hari .. ( tapi sebenarnya
snooze sampai kol 12.55 ..huhu )

bangon-bangon je kepala dah mula
pening .. aduhai~ kuatkan semangat ,
siap-siap utk ke kelas .. cuaca masa
petang pulak mendung + nak hujan ..
takpe , rahmat Allah ~ :)

mungkin perubahan cuaca , kejap
panas , kejap hujan jadikan saya
demam kot .. InsyaAllah ~ esok elok
la ni .. :)

sekarang ni , tengah taip post ni pon ,
rasa tak larat dah .. badan dah mula
memanaskan diri -,- siapa2 ada panadol ,
sila hantar ke Rumah Kaler Oren Parit Raja
okay? huhu 

pesanan daripada penaja ,


JAGA IMAN

JAGA DIRI

JAGA KESIHATAN
*jangan jadi macam saya >.<''

sampai jumpa lagi , papai ~
Assalamualaikum ^_^


No comments: