Blogger Layouts

Sunday, March 25, 2012

Manisnya Mereka .

 

Assalamualaikum ,
hye ! ^.^
Orite , kali ni saya nak share
satu video dengan korang ..
rasanya mesti ramai dah
tengok video ni~


Awal melamar Scha ~
wowww ! hehe
video ni disuggest oleh MFBK
kepada saya .. Okay , tak tahu
apa motif dia bagi , mybe sebab
background kaler purple kot ?
HAHAHA xD

Seriously , saya rasa sweet
sangattt >.<'' sampai menangis
dua-dua uh sekali .. huhu

Scha pulak dapat bunga dengan
teddy bear yang BESARRR
sangat nye punn adoi ~ hehe

 

Tapi , bagi saya .. sesweet mana
pon cara orang lelaki purpose
orang perempuan tu ..
sweet lagi kalauuu . . . . . .
haa~ jeng-jeng-jengg ,

Jawapannyaaa .. InsyaAllah
ada dalam SYARIAT ,
bukan dalam ADAT..
Rasanya korang faham maksud saya ..
huhu :)

Orite, sampai sini saja ..
sampai jumpa lagi ~
papai , Assalamualaikum ^.^