Blogger Layouts

Sunday, October 14, 2012

# 1 - Kucing

Assalamualaikum :)

Selamat berhujung minggu kawan-kawan semua :D Okay, seperti yang dijanjikan dalam entry ni ( Kucing Ohh Kucing ) saya dengan ini merasmikan Entry untuk Mengepost Gambar-Gambar Kucing yang Comel Lote ~ hehe

Jom kita cuci mata di pagi hari ni. Sesiapa yang stress dengan kerja/exam tu boleh laa release kan tension korang tu seketika.

Tolong saya ! Takboleh bangun >.<

Main dengan saya dulu sebelum awak online :D

Mama, bangon laa. Bawa adik jalan-jalan :/

Ce teka siapa sayaa. Jeng-jeng-jeng 

Mama, dah siap mandi. Tuala mana?

Ehh, malulah saya awak tengok macam tu =^.^=

Tangkap kepala dia. Tak boleh pergi main.
Kena teman saya tidur kat sini.

Hehe ~ okay. Setakat ini saja saya share gambar kucing. Ohh, lupa. Gambar-gambar ni saya ambil dari Facebook Kucing Kami Comel ^.^

Jika anda ada apa-apa cadangan berkenaan entry ini, jangan segan silu share pendapatan anda dengan saya ye :) Mana tahu tak puas tengok gambar kucing ni ke sebab saya akan buat 1 entry 7 gambar saja. Haa~ komen-komen :D

Sehingga jumpa lagi. 

Assalamualaikum :)

12 comments:

hainom OKje said...

OKje suka juga tengok kucing ni tapi tak suka bela sebab bulu dia....anak2 sukalah! hee

Nur Afrina said...

hehe~ betul2.kadang2 bila bulu dia gugur payah nak bersihkan~ sama macam mak saya, dia suka kucing, tapi tak suka bela. hehe :D

Cik Ain said...

ahahah comel giler ar kucing2 tuh..tarik hidung laju2 wkwkwkwkwk

C'Jai said...

comey sanagt2..semuanya comey laaa..

Mat Jo said...

Penggila kucing dah sampai, ahaks

elyna mirsada said...

amboi mcm lagak kucing2 nie..^_6

Nur Afrina said...

haha~ tarik hidung kucing? kesian mereka~ :D

Nur Afrina said...

yup2~ amat comel :)

Nur Afrina said...

hehe, sama la kita ! :)

Nur Afrina said...

ha'ah~ kadang2 geli hati dibuatnye :)

siti naqiah said...

ahaaaa comelnyeee, nak sekoq!!

Nur Afrina said...

hehe~amek lahh, free! :D