Blogger Layouts

Saturday, November 26, 2011

Pray For Me .

Assalamualaikum , hye ! ^_^
kali ni takde cite best sangat ..
cuma na share kat korang
something .. sebenarnya kann ,
sayaaaa kan .. err ~ sayaa ..
huhu .. aaa~ err ~ wuuu ~
saya ada satu hajat , hajat besarr
punya ..terlalu-lalu-lalu besar ..
lebih kurang impian saya laa kan ..


Tapi , sekarang ni saya rasa ,
biarlah saya rahsiakan dulu hajat
saya tu .. insyaAllah , sampai
masanya nanti , saya share ngn korang
ea.. :) cumanya , ada sorang je
kawan saya yang saya terlepas cakap
pasal hajat saya tu >.<''

Dah lamaaa sangat sebenarnya
saya simpan hajat saya tu ..
saya memerlukan kekuatan fizikal ,
mental , dan segala-galanya kalau
na tunaikan hajat tu ..

Sampai sekarang , saya doa sangat
kat Dia , temukanlah saya dengan
seseorang yang boleh menjadi orang
kuat di belakang saya .. orang yang
boleh menyokong saya untuk saya
tunaikan hajat besar saya tu .. bukan
yang mentertawakan saya disaat
saya dijatuhkan .. :(
* wuu~ T.T sedih kan? tapi itulah
hakikatnyaa ..

Saya harap sangat , saya dapat
tunaikan hajat tu sebelum menutup
mata.. Ya Allah , berikan aku
kemudahan untuk menunaikan
hajat ini ..


Kawan-kawan , doakan supaya hajat
saya tercapai ye .. :)

okay , sampai sini je ..
sehingga jumpa lagi ..
papai~ Assalamualaikum ^_^

# Pengajaran harini : Jangan terlalu sensitif ,
anda kena kuat, afrina ! ALLAH masih ada ..

No comments: