Blogger Layouts

Saturday, April 14, 2012

Nasyid versi Cindai .

Assalamualaikum , hye ! :)
Maaf sebab lama tak update blog .
Saya amat busy dengan praktikal . haha
busy laa saaangat :P

Okay-okay, kali ni saya nak share satu video.
video ni dah lama orang post kat facebook ,
tapi saya malas nak tengok . Tapi , tetiba
harini macam TERrajin pulak nak tengok .
hehe~ jom-jom,kita layaaannn :)


Haa~ amacam ? best kan ? :D
Seronoknya dengar ustaz tu nasyid .Rasa
macam saya yang over excited pulak.hehe.
Adik-adik yang main alat muzik tu pon
nampak seronok je.

Mungkin ada segelintir daripada anda yang tak
berapa suka. Ada yang kata macam mempermain-
mainkan agama. Tapi bagi pendapat saya , tak
salah. Asalkan niat kita tu betul. Zaman sekarang
ni orang lebih tertarik dengan lagu-lagu yang agak
tah pape (termasuklah saya.. huhu) . Jadi,tak salah
kalau kita buat sedikit perubahan agar umat Islam
akan lebih tertarik dengan nasyid/alunan lagu
seperti ini . :)

Okay, sampai sini sahaja. Sehingga jumpa
lagi . papai~ Assalamualaikum ^.^

No comments: